Πέμπτη 6 Αυγούστου 2009

Η ΒΙΑΙΗ ΕΠΙΒΟΛΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΥ

Η ΒΙΑΙΗ ΕΠΙΒΟΛΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΥ ΣΤΟ ΕΘΝΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ
7/8/2009 0
Τί λοιπόν να πει κάποιος για τους δυστυχής συμπατριώτες μας που ονειροπολούν στα αρχαία χρόνια τα δοξασμένα...και κοιτάζοντας πίσω ξεχνούν πως ο εχθρός ειναι μπροστά μας.
Από γκάφα σε γκάφα το πηγαίνουν.
Τη μια μας λέν ότι τα συγγράμματα των αρχαίων παραποιήθηκαν από τους κατακτητές Ρωμαίους για προπαγανδιστικούς λόγους, και διαγράφουν έτσι την ιστορία μας όποια και άν είναι αυτή.
Την άλλη ότι εμείς οι Χριστιανοί πήραμε πολλά στοιχεία της εθνικής θρησκείας και τα προσαρμόσαμε στον Χριστιανισμό.
Θεολογούντες λενε ότι οι θεοί των αρχαίων Ελλήνων ήταν πλάσματα της φαντασίας των ,διότι οι πολοί θεοί προυποθέτουν τις πολλές ανάγκες των ανθρώπων!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Πολλές ανάγκες, πολλοί θεοί!!!!!!!Εποίησαν τους θεούς τους κατ΄έικόνα τους!!!!!!!!!!! ΚΥΡΙΕ ΕΛΕΗΣΟΝ. Τέτοιο ύψος πνευματικό πιά;;;;;;..
Ύστερα ότι Έλληνας είναι όποιος μετέχει της Ελληνικής παιδίας..Υπονοούν την ειδωλολατρεία ασφαλώς....
Μετά ότι τα περισσότερα γεγονότα των ιερών μας γραφών είναι αντιγραφές των ελληνικών μύθων.
Μα δεν φτάνουν όλα αυτά ,μας προσάπτουν και την κατηγορία ότι οι Χριστιανοί αυτοκράτορές μας, επέβαλαν στούς Έλληνες προγόνους μας τον Χριστιανισμό με το στανιό, με σφαγές και φρικτούς διωγμούς. Μά τι άλλο θα ακούσουμε από τις χοάνες τους. Αλλά είμαστε καλλά προετοιμασμένοι και τα περιμένουμε όλα απάυτούς.

Αλλά ας ερθω στο θέμα μου.
Κατηγορούν λοιπόν χωρίς καμία ντροπή σαν γαιδούρια ξεσαμάρωτα που είναι τους Χριστιανούς αυτοκράτορες ότι επέβαλαν τον Χριστιανισμό στο ελληνικό έθνος με το ζόρι. Μά δεν έχουν ίχνος μυαλό τέλος πάντων; Δέν βρήκαν κάτι άλλο να πούν και λένε τέτοιες ανοησίες και κακοήθειες;
Δέν καταλαβαίνουν ότι μάυτά που λένε μόνο κακό κάνουν στό έθνος μας; Έχουμε άδικο μετά που λέμε πως είναι ξενοκίνητοι; Δέν αντιλαμβάνονται ότι χρεώνουν τους προγόνους μας με δειλία, ανανδρία, έλειψη γεναιότητας, έλειψη προσωπικότητας, Ότι τελικά τους παρουσιάζουν ώς άβουλα όντα που δεν μπορούν να ορίσουν ούτε και αυτά τα προσωπικά τους πιστεύω; Πού δεν μπορούν να προασπίσουν την πατρώα τους θρησκεία και ο καθένας επειδή κρατάει ένα όπλο τούς πάει και τους φέρνει όπως θέλει;; Μά καλά τόσο κορόιδα ήταν οι πρόγονοί μας; Γιατί δεν υπήρξε κάποια εθνική ομολογία εμμονής στα πατρώα πιστεύω τους και να αγωνιστούν πάση θυσία να τα κρατήσουν, αλλά αντιθέτως από τον φόβο των διώξεων και των κυρώσεων ,και του θανάτου άλλαξαν και έγιναν Χριστιανοί;
Τί να σκευθεί κανείς;
Πρωτόγνορο φαινόμενο εθνικού φόβου που καθιστά τους Έλληνες δειλούς και όχι γεναίους, ανδριωμένους, ευφυείς, πανούργους ώστε να βρούν έναν τρόπο να γλυτώσουν την τόσο μεγάλη εθνική ταπείνωση της αρνησης της θρησκείας τους;;;.
Υπήρξαν μήπως φαινόμενα τύπου: βαπτίσου αλλιώς σου παίρνω το κεφάλι;
Μα καλά νομίζουν οι αρχαιολάτρες πώς ο κόσμος τρώει κουτόχορτο; Και άν ακόμα υπήρξαν τέτοια φαινόμενα εξαναγκασμού και μαρτυρίου για την εθνική θρησκεία ποιά είναι τα θύματα; Άς μας δόσουν έστω ένα όνομα εθνικού που υπέστει βασανισμούς και θανατώθηκε στό όνομα της εθνικής θρησκείας!!!!!
Και άν μας πουν πώς κουκουλώθηκαν τα γεγονότα απ΄τους Χριστιανούς κρατούντες τούς αντιλέγουμε πολύ ορθά, μα πόσα ονόματα μπορει να κρύψει κάποιος; Μιά του κλέφτη δυό....τρις και η κακή του μέρα. Εδώ διατείνονται με περίσσιο κομπασμό ότι έγιναν ΣΦΑΓΕΣ.!!! Μιλάνε για γενοκτονία πιά!!!!! και ούτε ένα όνομα θύματος;;;; ΕΝΑ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ...ΕΝΑ..ΓΙΑ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΠΟΥ ΛΑΤΡΕΥΕΤΕ!! Πέστε μας έναν που θανατώθηκε σε βασανηστήρια γιά να γίνει Χριστιανός!!!Θά πεσει φωτιά να σας κάψει και δε θα φταίμε εμείς.
Ισχυριζόμενοι λοιπόν πώς οι τότε Έλληνες ήταν ρωμαλέοι, αγωνιστές, υπερήφανοι, πείσμονες,γεναίοι, παλληκάρια ανδριωμένα πού δεν τους έσκιαζε ο φόβος του θανάτου και ήταν έτοιμοι γιά όλα - ΤΑΝ Ή ΕΠΊ ΤΑΝ. Λευτερια ή θάνατος - λένε την αλήθεια.
Όταν όμως στρέφονται εναντίον των Χριστιανών και λενε αυτά πού λένε , δίνουν το δικαίωμα να σκεφτεί κάποιος πώς οι Έλληνες της τότε εποχής ήταν ΚΟΤΕΣ και μόλις άκουσαν τα διατάγματα του Θεοδωσίου του Α΄ και των άλλων Χριστιανών αυτοκρατόρων που περιόριζαν τις δραστηριότητες των εθνικών, χέστηκαν στα βρακιά τους απ΄τον φόβο μη πάθουν κάτι αυτοί και τα παιδιά τους, και αλλαξοπίστησαν!!
Αλλά τα πράγματα δεν είναι καθόλου έτσι. Κανείς δεν εκβιάστηκε από κανέναν !!! Και αυτάπου γράφτηκαν από τον Πορφύριο, τον Κέλσο, τον παραβάτη Ιουλιανό, τον Λιβάνιο κ.ά. είναι του αυτού πνεύματος με αυτά που γράφονται από τους σύγχρονους αποστάτες.
Οι Έλληνες ήμασταν είμαστε και θα είμαστε πάντα ένας λαός ηρώων και γεναίων. Έτοιμοι να πεθάνουμε για τα πιστεύω μας και τα ιδανικά μας. και ΓΙΝΑΜΕ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ, ΑΓΑΠΑΜΕ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΜΑΣ ΔΙΟΤΙ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΑΠΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΒΙΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΑΣ ΟΤΙ ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΜΟΝΗ ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ Η ΖΩΗ. Η ΖΩΗ ΜΑΣ
Άς επανέλθω όμως
.Άν δεχτούμε τα όσα λένε οι σύγχρονοι αποστάτες νεοπαγανιστές ότι ο Χριστιανισμός επεβλήθηκε διά της βίας, οι Έλληνες αυτόματα καθίσταντε λοιπόψυχοι, δειλοί, υστερόβουλοι, πονηροί, φιλοτομαριστές, φιλάργυροι, φίλαυτοι,ατομιστές, φυγόμαχοι, ΆΥΤΟΜΟΛΟΙ.
Διότι προτίμησαν τις ανεσεις του νυν αιώνα και να είναι βολεμένοι, παρά το να πεθάνουν ηρωικά στο πεδίο της μάχης μαχόμενοι γιά τα ιδανικά και πιστεύω της φυλής τους, ώστε να βρεθούν μαζί με τους ηρωικούς τους προγόνους μετά θάνατον στα ηλίσια πεδία όπου πήγαιναν οι ηρωικώς πεσόντες Έλληνες... ΧΑ!!!
Και όλα αυτά τούς φέρνουν σε μειονεκτική θέση έναντι των Χριστιανών, οι οποίοι σε χρόνια φοβερών διωγμών, άγριου κυνηγητού, μέ φοβερά βασανηστήρια, φυλακίσεις με αμέτρητες στερήσεις, δημεύσεις περιουσιών κλπ, με τρόπο θαυμαστό, κατάφεραν αφού αψήφησαν τον θάνατο (πολλά αδιαμφισβήτητα εκατομύρια μαρτύρων τους τρείς πρώτους αιώνες) να βγούν οι κερδισμένοι και να γίνουν παρ΄όλαυτά άρχουσα τάξη και ρυθμιστές της ιστορίας. Κάποιος μεγάλος Θεός τους βοηθούσε και τους βοηθάει σίγουρα. Και αυτός ήταν και είναι ο Θεός των Δικαίων,των Προφητών ,των Αγίων, των Χριστιανών μαρτύρων.
Ο ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΕΣΤΑΥΡΩΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΑΝΑΣΤΗΜΕΝΟΣ.
Πώς δεν μπόρεσαν άραγε οι ειδωλολάτρες αυτοκράτορες, ηγεμόνες, στρατηγοί, να κάμψουν το φρόνημά των Χριστιανών με τέτοια δύναμη που είχαν επί οποιουδήποτε στην επικράτειά τους; Πλήρη εξουσία!!!Αφού το να είναι κάποιος Χριστιανός ήταν υπέραρκετό να φονευθεί χωρίς κάποια νομική διαδικασία ;
Όποιος έχει μυαλό άς σκεφτεί...
Είναι ένα ερώτημα, που καλά θα κάνουν να το απαντήσουν αφού πρώτα το σκεφτούν καλά οι αρχαιολάτρες Έλληνες.
Απ΄όλα τα παραπάνω φαίνεται πώς οι Χριστιανοί και ο Θεός τους έίναι δυνατώτεροι απ΄τους όποιους ειδωλολάτρες εθνικούς και τους θεούς τους και κατά την αρχαιότητα αλλά και πάντα.
Και όπως νικήσαμε τότε θα νικήσουμε και τώρα παρά την όποια κρίση περνάμε, παρά την όποια συκοφαντία δεχόμαστε, παρά τον όποιον πόλεμο υπομένουμε παρά την όποια λασπολογία εναντίον μας .Ο Θεός μας είναι παν΄απ όλα
ΔΕΝ ΦΟΒΟΜΑΣΤΕ ΤΙΠΟΤΕ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΝ ΚΤΙΣΤΟ..ΑΓΓΕΛΟ,ΔΑΙΜΟΝΑ,ΑΝΘΡΩΠΟ
ΕΙ Ο ΘΕΟΣ ΜΕΘ ΗΜΩΝ ΟΥΔΙΣ ΚΑΘ ΗΜΩΝ..---

Ο ΣΑΤΑΝΑΣ "ΦΙΛΟΣ" ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ...


Ο ΣΑΤΑΝΑΣ "ΦΙΛΟΣ" ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ: ΠΑΡΑΝΟΗΣΗ ΑΡΧΑΙΟΛΑΤΡΩΝ...
7/8/2009
Άλλο ένα αφιλοσόφητο και γελοίο "επιχείρημα" των νεοπαγανιστώνστον αγώνα τους εναντίον του Χριστιανισμού.
Γιά μία ακόμα φορά αποδεικνύεται η ελαφρότητα, η προχειρότητα, η επιπολαιότητα, το πλήρες ψυχικό σκότος, και το αφιλοσόφητο της ανθρώπινης ψυχής εκ μέρους τους στά πρόσωπα των νεοπαγανιστών.
Έτι και έτι γίνεται ολοφάνερο ότι ουδεμία συγγένεια ,πνευματική τουλάχιστον, έχουν με τα πρότυπά τους της αρχαίας Ελλάδας.
Διότι τα πρότυπά τους εκείνα,είχαν την αρχή του πάν μέτρον άριστονκαι το γνώθι σαυτόν. Οι απατεώνες όμως αυτοί,ούτε μέτρο γνωρίζουν στο να διαβάλλουν και να διαστέφουν την ιστορική πραγματικότητα και τα λόγια των αρχαίων προκειμένου να πολεμίσουν τον Χριστιανισμό, αλλά ούτε και την απαραίτητη αυτογνωσία διαθέτουν. Πόσο μάλλιστα την πλήρη γνώση της ανθρώπινης φύσης στό σύνολό της.
Λόγια...λόγια...λόγια από τα οποία εύκολα κάποιος μπορεί να ενοήσει το πνευματικό και πολιτιστικό τους επίπεδο.

Αλλά το θέμα είναι άλλο...
Στήν προσπάθειά τους λοιπόν να μας ειρωνευτούν,και να μας χλευαστούν,μας παρουσιάζουνώς δήθεν θύματα του Χριστού ο οποίος, φίλος ών του Σατανά, χρησιμοποέί αυτόν ώς φόβητρο για επικείμενα κακά και δυστυχίες που μας περιμένουν σε περίπτωσηπου δεν υπακούμε τις εντολές Του. Και όλα αυτά για να μας κρατά αιωνίως αποκοιμισμένους και να τον υπακούμε ώς άβουλα όντα άνευ προσωπικότητας. Δηλαδή οι Χριστιανοί γι΄αυτούς είμαστε βλάκες...(Τουλάχιστον ο γράφων γνωρίζει πάρα πολλούς επιστήμονες Χριστιανούς που μόνο βλάκες δεν είναι...)
Και αυτό μέσα στα τόσα "επιχειρήματά" τους φανερώνει το πόσο αδαείς είναι και πόση άγνοια διαθέτουν. Νάξεραν μόνο πόσο εύκολοι αντίπαλοι είναι!!!...
Στο σημείο αυτό άς μας επιτραπεί μία λεκτική παρένθεση.
Στίς "φιλοσοφικές" τους αναζητήσεις και "έρευνες"ομιλούν γιά την ΓΝΩΣΗ. Ενοούν ασφαλώς την γνώση που ονομάζεται φυσική και οποιοσδήποτε μπορεί να την κάνει κτημα του αρκεί να μαθητεύσει δίπλα σε κάποιον καλό "διδάσκαλο" Γνώση περί του κόσμου,της κατασκευής του, της δομής του, περί ουρανίων σφαιρών και σωμάτων , εμπειρίες μεταφυσικές απόροια θεωριών περί μετενσαρκώσεως, παραψυχολογικα βιώματα, γνώση παρελθόντος, και μέλλοντος???, και γενικά γνώση που αφορά όλη την κτιστή φύση που μας περιβάλλει. Γνώση περιβαλοντική, υλιστική, και όπως αρέσκονται να την ονομάζουν ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΗ.
Έτσι περιεργάζονται ένα υπέρλαμπρο και αφάτου ομορφιάς δημιούργημα και προσπαθούν να εξηγήσουν "φιλοσοφούντες"την ύπαρξή του, μόνο που καταναλώνουν όλη τους τη ζωή με την μελέτη του δημιουργήματος , και τους διαφεύγει το ζητούμενο!!!
Ο ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ ΤΟΥ.
Αλλά είναι πλέον αργά....Ω.. της νεοπαγανιστικής ανοησίας...
Διότι υπάρχουν και κάποιοι άλλοι οι οποίοι.."ούκ ελάτρευσαν την κτίσην οι εχέ(θεό)φρονες αλλά τον κτίσαντα.."
Αλλά σκοπός μου δεν είναι να ανπτύξω όλη την Χριστολογία της Εκκλήσίας μας και μάλλιστα σε αδόκιμους και ανεπίδεκτους μαθήσεως ειδωλολάτρες
Οι εχέφρονες , όταν θαυμάζουν έναν εξαίσιο πίνακα ζωγραφικής επι παραδείγματι, δεν εμμένουν στόν πίνακα, αλλά αναζητούν να γνωρίσουν τόν καλλιτέχνη ο οποίος τον φιλοτέχνησε. Τό όνομα του καλλιτέχνη είναι αυτό που δίνει αξία σ΄ένα αριστούργημα!!!

Αλλά είπαμε...έχουμε να κάνουμε με ανόητους και μέ βλάκες οι οποίοι εμωράνθησαν με την δοκησισοφία τους...

Αλλά άς επάνέλουμε στο θέμα μας...

Ισχυρίζονται λοιπόν τα όσα ισχυρίζονται θεωρόντας μας βλάκες για την πίστη μας στον Χριστό, οι όντως βλάκες, και μας λοιδωρούν ώς θύματα του Ιησού Χριστού, ο οποίος έχοντας συμμαχίσει με τον φίλο Του Σατανά, τον χρησημοποιεί γιά να μας φοβερίζει..Πολύ σωστό έν μέρει.. έως την φιλία του με τον Σατανά. Ότι τον χρησιμοποιεί ναι, και μας είναι γνωστό από τον βίο του πολύαθλου Ιώβ.Και άν το κάνει πολύ ορθά και σοφά το κάνει.
Διότι σαν φιλόστοργος πατέρας μας που είναι και ενδιαφέρεται γιά την σωτηρία του καθενός μας,δεν θα μπορούσε να κάνει διαφορετικά στην προσπάθειά Του να μας αποτρέψει από την κακή ανθρώπινη φύση μας , η οποία συνεχώς ρέπει πρός τα κάτω..με το να μας υποδεικνύει και να μας προειδοποιεί, για τις αρνητικές επιπτώσεις που θα έχουν επάνω μας οι όποιες λανθασμένες επιλογές μας. Άν αυτό το λένε κακό ε! τότε πρέπει να τους ονομάσουμε και μισανθρώπους.
Διότι πράγματι ο άνθρωπος είναι πλασμένος κατ΄εικόνα και ομοίωση του Χριστού, που πάει να πεί ότι, έχε Τον ώς εικόνα και ώς υπόδειγμα , και γίνε όμοιός Του..
Πολλά παραδείγματα της καθημερινότητας μας δείχνουν ότι όλοι οι γονείς που αγαπούν και ενδιαφέρονται γιά τα παιδιά τους ενεργούν κατ΄ανάλογο τρόπο που ενεργεί και ο Χριστός. Όταν τα παιδιά παρεκτρέπονται χρησιμοποιούν ράβδο "φόβητρα" και προειδοποιούν!!! Και αυτό δεν είναι καθόλου μεμπτόν. Γιατί να είναι μεμπτόν όσον αφορά την ενέργεια του Χριστού;;;
Άλλωστε και οι αρχαίοι είχαν την δική τους αιώνια κόλαση, τα Τάρταρα
όπου πήγαιναν οι κακώς και αμματωλώς τελευτήσαντες...

Παράδειγμα εξ άλλου επί του θέματος έχω τον εαυτό μου που όταν ο μικρός μου γιός δεν θέλει να φάει (κινδύνεψε απο αναιμία), προσποιούμε ότι παίρνω τηλ. κάααποιον κο Τρύφωνα στο νοσοκομείο, ο οποίος όταν μαθαίνει ότι δεν τρώει ξεκινάει να έλθει να τον πάρει γιά το χειρουργείο...και τα πράγματα έστρωσαν. Βέβαια τον κοροιδεύω με μία φανταστικήν ιστορία γιά το καλό του. Αλλα άν είχε την κατάλληλη κρίση,θα με δικαιολογούσε, όπως θα το κάνει όταν μεγαλώσει, και θα με ευεργετεί και γιά αυτο και γιά όσες φορές προσπαθώντας να τον συμβουλέψω τον απέτρεψα από λανθασμένες επιλογές οι οποίες θα του κόστιζαν. Όπως: πρέπει να δουλέψεις διότι θα καταντήσεις ίσως και κλέφτης. Τά ναρκωτικά είναι κακό πράγμα διότι οδηγούν τον άνθρωπο στην καταστροφή κοκ. Τι δηλαδή;;;Δεν θα πρέπει να προειδοποιήσω το παιδί μου γιά τους κινδύνους που παραμονεύουμ και απειλούν την νεότητα;;;;!!!Τι διαβολικό υπάρχει σ΄αυτή μου την πράξη; Βέβαια ο δικός ο "φίλος¨ο Τρύφωνας είναι φανταστικός. Στην περίπτωση όμως του Σατανά δεν υπάρχει φαντασία. Και ούτε φίλος είναι με τον Χριστό. Αλλά σαν εκπεσών άγγελος, άρα δημιούργημά του, Τόν υπακούει, και ο Χρηστός τον χρησιμοποιεί κατα το δοκούν . Πάντως όχι γιά να τυρανάει τον άνθρωπο αλλά διότι θέλει να το σώσει απ΄αυτόν τον μίζερο.

ΝΑΙ ΛΟΙΠΟΝ. ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ!!! Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΧΡΗΣΗΜΟΠΟΙΕΙ ΤΟΝ ΣΑΤΑΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΩΣΕΙ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΠΑΤΕΣ ΤΟΥ ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ Η ΕΙΔΩΛΟΛΑΤΡΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ !!!

Τετάρτη 5 Αυγούστου 2009

ΣΚΥΘΟΠΟΛΕΩΣ ΣΥΝΕΧΕΙΑ...

2009 0
Γνωρίζουμε εκ των προτέρων πως ότι και άν πούμε, όσες γνήσιες αποδείξεις και άν προσκομίσουμε,οι οποίες καταρρίπτουν όλες τις συκοφαντίες τις εκπορευόμενες από τους νεοπαγανιστές εναντίον των Χριστιανών, αυτοί δεν πρόκειται να αλλάξουν τακτική! Έχουν ανάγει σε σκοπό της ζωής τους την εξαφάνιση του Χριστιανισμού.

Όμως όποιος σκάβει τον λάκο του άλλου, πέφτει ο ίδιος μέσα. Και η ιστορία απ΄την αρχή της διδάσκει πως όποιος τα έβαλε με τον Ζώντα Θεό των Χριστιανών, το πλήρωσε πολύ ακριβά...Δυστυχώς γιά τους εχθρούς του Ορθόδοξου Χριστιανισμού, αυτή είναι η πραγματικότητα, και μην πούν κάποιοι πως ο Θεός μας είναι κακός και τα τοιαύτα...

Επανερχόμαστε λοιπόν στό θέμα της Σκυθόπολης, διότι το έχουν αναγάγει σε επιχείρημα πρωτίστου σημασίας.

Τό είπαμε και το ξαναλέμε.

Ο Κωνστάντιος δεν ήταν Χριστιανός άτα την εξεταζόμενη ιστορική περίοδο. Βαπτίσθηκε κατα την ώρα του θανάτου του, και μάλλιστα από αρειανιστές.

Τό φλέγον θέμα γι΄αυτόν ήταν η διατήρηση του αυτοκρατορικού του αξιώματος και δεν δίσταζε μπροστά σε τίποτα, και με ασήμαντες ακόμα αφορμές προέβαινε σε ωμότητες προκειμένου να το διατηρήσει.

Ουδέποτε απέβαλε το ύψιστο αξίωμα του μεγάλου αρχιερέα των ειδώλων. Το γνωστό pontefix maximus. Πράγμα που σημαίνει ότι προέβη σε παγανιστικές τελετές ώς χοροστάτης και προθιερεύς.

Σάν θεωρητικός οπαδός των αιρετικών Αρειανιστών , κατεδίωξε πολλούς Ορθόδοξους Χριστιανούς Αρχιερείς, όπως ο Μέγας Αθανάσιος, πολλόυς επιφανείς και απλούς πολίτες, οι οποίοι επί της βασιλείας του γνώρισαν ημέρες που θύμιζαν παλιούς καιρούς διωγμών. Περισσότερο τον απασχολούσε, από πολιτικής σκοπιάς η εδραίωση του Αρειανισμού, ως θεωρία αγγίζουσα την ειδωλολατεία( ο Χριστός των αρειανιστών ήταν είδωλο του πραγματικού χριστού, ώς μη ών Θεός αληθινός αλλά κτίσμα...)),άρα έβλεπε σάυτόν τον συνδετικό κρίκο ανάμεσα σε εθνικούς και χριστιανούς παρά η καταδίωξη των εθνικών, οι οποίοι τον καιρό εκείνο δεν αποτελούσαν κίνδυνο εσωτερικής ανωμαλίας και ασφάλειας. Με τους εθνικούς του επάρχους οι οιποίοι 'ηταν η πληοψηφία σ΄ανατολή και δύση και είχαν την εύνοιά του, τους είχε υπό πλήρη έλεγχο.

Τό στρατόπεδο συγκέντρωσης στη Σκυθόπολη προυπήρχε από την εποχή του Διοκλητιανου, όπου συγκεντρώνονταν μάρτυρες Χριστιανοί πρός εξόντωση χωρίς οποιαδήποτε νομική διδικασία.

Από το "σφαγείο" της Σκυθόπολης γλύτωσαν αφού αποδείχθηκε η αθωότητά τους οι φερόμενοι ώς εγκέφαλοι της συνωμοσίας. Εφόσον λοιπόν αθωόθηκαν οι εγκέφαλοι ποιός ο λόγος να συνεχισθούν οι ανακρίσεις; Γιά τον λόγο αυτό το δικαστήριο σταμάτησε τις εργασίες του όταν αποδείχθηκε ότι όλα ήταν μία σκευώρία γιά πρόκληση αναστάτωσης. Μία σκευωρία που όπως μας πληροφορεί ο Μαρκελλίνος πλέχτηκε από πονηρούς ανθρώπους με κακό σκοπό και ξεκίνησε από το μαντείο της Αιγυπτιακής πόλης της Αβύδου.
Οι άνθρωποι αυτοί ήταν σαφώς εθνικοί διότι μόνο τέτοιοι είχαν πρόσβαση στα απόρρητα αρχεία του μαντείου της Αβύδου!!!

Όσον αφορά την περίπτωση του Δημητρίου Κυθρά, στό κείμενο αναφέρεται ότi:
"Ωστόσο, διακήρυξε ότι έτσι έκανε από την νεότητά του με σκοπό να εξευμενίσει τη θεότητα, κι όχι για να αποκτήσει υψηλότερο αξίωμα. "
'Αρα η κατηγορία εναντίον του δέν ήταν ότι ήταν Εθνικός τω θρήσκευμα, αλλά ότι όντας εθνικός και τελώντας θυσίες στα είδωλα, αυτό το έκανε γιά να αποκτήσει κάποιο ανώτερο αξίωμα, με την βοήθεια των θεοτήτων ..γιατί όχι και το ύπατο!!

Και συνεχίζει το κείμενο...

"Διότι, αν κάποιος φορούσε στο λαιμό φυλακτό κατά του τεταρταίου ελώδη πυρετού ή οποιασδήποτε άλλης αρρώστιας, ή αν κατηγορούνταν βάσει της μαρτυρίας των κακώς διακείμενων ότι περνούσε από έναν τάφο το απόγευμα, επειδή ήταν έμπορος στα δηλητήρια ή ότι συγκέντρωνε όλα τα φρικτά των τάφων και τις μάταιες παραισθήσεις των φαντασμάτων που περπατούν εκεί, καταδικαζόταν σε αποκεφαλισμό και έτσι χανόταν."

Ώς γνωστό την εποχή εκείνη, την πρώιμη χριστιανορωμαική, η αρχαία εθνική θρησκεία-λατρεία στην ανατολή τουλάχιστον, είχε ξεφύγει κατά πολύ από τα δεδομένα της κλασικής αρχαιότητας. Η κλασική πολυθεία, Δίας, Απόλλων, Αθηνά και οι άπειρες άλλες ελληνικές θεότητες είχαν σχεδόν εκφυλισθεί, και είχαν αντικατασταθεί από υποκατάστατα με πολύ μεγάλη δόση δεισιδαιμονίας!!Πολλές θεότητες που ενίσχυαν αυτή την δεισιδαιμονία είχαν εισαχθεί στον ελληνορωμαικό κόσμο κυρίως από την Περσία, που την εποχή εκείνη ήταν το κέντρο της μαύρης λεγομένης σήμερα μαγείας, όπου οι θεότητες αυτές είχαν τον τύπο των χρηστηρίων δαιμόνων. Δηλαδή δαίμονες γιά όλες τις καθημερινές ανάγκες των αφελών ανθρώπων που πίστευαν πώς η θεραπεία τους τους βοηθούσε στην επίτευξη όλων τους των πόθων(υπάρχουν και σήμερα τέτοια κορόιδα δυστυχώς)
Επειδή όμως την εποχή του Κωνστάντιου οι κόλακες, κοινώς γλύφτες,έίχαν μεγάλο σουξέ, επειδή και ο ίδιος τύγχανε μέγα ουφοειδές, έρμαιο της δεισιδαιμονίας αυτής, και των κολακειών, και η συνομωσιολογία είχε μεγάλη πέραση σ΄αυτόν τον άχρηστο, ( αρέσκονταν να ακούει ότι τον καταδιώκουν διότι ζηλεύουν την μεγαλωσύνη του, και την εποφθαλμιούν στην ανατολή,) γνωρίζοντας απο προσωπική πείρα ότι οι συνωμότες καταφεύγουν συχνά στα μαντεία και στη εξάσκηση μαγείας γιά την επίτευξη του σκοπού τους, (αναρρίχηση στά ψηλότερα αξιώματα κοκ.) και ότι οι ιερείς των ειδώλων τους συνιστούσαν να φορούν στο λαιμό τους διάφορα φυλακτά, αυτός ο πανούργος αποφάσισε να ξεπαστρέψει όσους περισσότερους μπορούσε από κείνους τους αφελεις που φορούσαν τέτοια φυλακτά, και όσους ασχολούνταν με την μαγεία γενικά, (διότι εξ αντικειμένου εθεωρούντο άμεσα εμπλεκόμενοι σε τέτοιου είδους δραστηριότητες),για να απαλλαχτεί μιά και καλή απο τους υποτιθέμενους συνωμότες.
Πράγματι ήταν μία μορφή διωγμού δικτατορικού τύπου, που ίσως να ενέπνευσε τον "Δρ" Χίμλερ επί Γ' Ράιχ των Γερμανών, αλλά επ΄ουδεμία περίπτωση απέβλεπε στην εξόντωση των εθνικών στο θρήσκευμα, αλλά στην εξόντωση των συνωμοτών και μόνο.
Τό γεγονός δε ότι όλες σχεδόν αυτές οι μαγικές μέθοδοι είχαν εισρεύσει στο κράτος από την Περσία, που τον καιρό εκείνο ήταν σε πόλεμο με τους Ρωμαίους, ενίσχυε περισσότερο την υποψία του Κωνστάντιου ότι δεν ήταν απλώς μία ακόμα συνωμοσία εναντίον του, αλλά ότι επρόκειτο γιά ενέργεια εσχάτης προδοσίας, ώς συνεργασία με τον εχθρό.!!!!Γιά τον λόγο αυτό έν μέρει ίσως ήταν και δικαιολογημένος.


'Ολα αυτά τα στοιχεία έχουν εξετασθεί πολλάκις ακόμα και από τους εχθρούς του Χριστιανισμού, και γιά τον λόγο αυτό το γεγονός της Σκυθόπολης δεν εκλήφθηκε ποτέ ώς σφαγή των εθνικών Ελλήνων, όπως θέλουν να ισχυρίζονται οι νεοπαγανιστές ανα τον κόσμο. Αλλά κρούουν επί των λίθων...
Πολλά βέβαια θα μπορούσε αντιρρητικά κάποιος να πει επί του θέματος, αλλά επειδή ο σκοπός μας δεν είναι να καλύψει όλες τις λεπτομέρειες, αρκούμαστε σ΄αυτά τα λίγα επι του παρόντος.
Tags

ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΨΕΜΑ ΤΟΥ "ΣΦΑΓΕΙΟΥ" ΤΗΣ ΣΚΥΘΟΠΟΛΗΣ

Λυπούμαστε πολύ για την κατάντια όπου έχουν οδηγηθεί οι νεοπαγανιστές της Ελλάδας.
Η αυθάδεια, η αυθαιρεσία, η παραποίηση ιστορικών πηγών, η παραπληροφόρηση, το θράσος και τα ασίστολα ψεύδη τους ενάντια των Χριστιανών είναι ατέρμονες καταστάσεις, που μόνο τον χλευασμό, το όνειδος της ελληνικής ιστορίας, την απαξίωση, και τον αποτροπιασμό είναι δυνατόν να συσορεύσει επάνω τους.
Ψάχνουν διαρκώς και έχουν εξαπολήσει ένα προτωφανές κυνήγι μαγισών, και χρησιμοποιώντας περισσή και νοσηρή φαντασία, πλάθουν διαρκώς σενάρια αντιχριστιανικά, χωρίς να υπολογίχζουν ότι έχουν να αντιμετωπίσουν την ίδια την αλήθεια η οποία αφ΄ενός είναι αδύνατο να κρυφθεί ,και αφέτέρου αδύνατο να πολεμηθεί.
Τελικά είμαστε πεπισμένοι ότι όσα γράφουν και λένε έχουν αποδέκτες αυτούς και μόνο αυτούς μέ μόνο αποτέλεσμα την έξαψη της φαντασίας τους, του φανατισμού και του μίσους τους για κάθε τι χριστιανικό (γιά εσωτερική κατανάλωση), και ότι ουδείς εχέφρων είναι ποτέ δυνατόν να πιστέψει και να παρασυρθεί στό βάραθρο όπου οδηγούνται. Είναι δε αρκετό το να συναναστραφεί κάποιος μαζί τους γιά λίγο καιρό ώστε να εννοήσει το πόσο ματαιόδοξοι, πόσο κενοί, πόσο ρυχοί, πόσο αφελείς, ονειροπόλοι, πόσο αφιλόσοφοι, αθεολόγητοι και κυρίως πόσο μίσος έχουν στην καρδιά τους και πόση δειλία.
Τα όσα μάθαμε εμείς οι σχετικά παλαιότεροι γιά τους αρχαίους μας προγόνους, δεν έχουν καμία σχέση με αυτούς. Μιλάνε μόνο για τους αρχαίους με τρόπο θαυμασμού, αλλά τίποτα κοινο μαζί τους..πράγματι είναι να τους λυπάσαι...

Εκεί λοιπόν στα καταγώγεια τών αρρωστημένων μυαλών τους επεξεργάστηκαν κατα το δοκούν, αφού πρώτα ξεχώρισαν ότι τους βόλευε γία το πλάσιμο της φανταστικής τους ιστορίας-κατηγορίας, ένα μέρος της ιστορίας του Ρωμαίου ιστορικού Αιμμιανού Μαρκελλίνου που αφορά την περίοδο της βασιλείας του αυτοκράτορα Κωνστάντιου του Β', και συγκεκριμένα την περίοδο κατά την οποία ,σύμφωνα με τους ισχυρισμούς τους, εξοντώθηκαν εκατομύρια εθνικών Ελλήνων στην Σκυθόπολη της Παλαιστίνης, διότι ενέμεναν στην πατρώα τους θρησκεία, τα είδωλα. 'Εχουμε λοιπόν μάρτυρες εθνικούς. Μία σφαγή ανευ προηγουμένου, γενοκτονία της ελληνικής φυλής απο τον Χριστιανό αυτοκράτωρα, που μέχρι τώρα βρισκόταν εσκεμένα βέβαια στην λήθη, για ευνόητους λόγους.Μή θίξουμε τους Χριστιανούς...τέτοια γεγονότα αποτρόπαια δεν πρέπει να βγαίνουν στην φόρα, διότι ξεσκεπάζουν τα εγκλήματα των χριστιανών κατα της ανθρωπότητας... Ο Χριστιανισμός που είναι η θρησκεία της αγάπης..κτλ...κτλ...σσσσ..
Πρόκειται όπως είπαμε γιά μία ακόμα συκοφαντία κατα του Χριστιανισμού.
Καλό όμως θα ήταν πριν προχωρήσουμε να γράψουμε λίγα πράγματα για τον Κωνστάντιο.
Αυτός λοιπόν ο άνθρωπος πρώτα πρώτα καθ΄όλη την διάρκεια του βίου του δεν υπήρξε Χριστιανός. Βαπτίσθηκε από τους Αρειανιστές την ώρα του θανάτου του ,άρα αιρετικός. Ο Αρειανισμός ήταν αίρεση χριστιανική που καμία ουσιώδη σχέση δεν είχε με τον ορθόδοξο Χριστιανισμό, τον οποίο αποστρέφονταν και δίωκε με λύσα!! 'Ηταν μάλλον ένα είδος ειδωλολατρείας που περισσότερο συγγένευε με τους γνωστικούς, και ήταν επίσης έργο των Ιουδαίων της Αλεξάνδρειας...
Επίσημα και νόμιμα ο Κωνστάντιος υπήρξε πάντα εθνικός , ονοματοθετήθηκε μέ όλους τους τύπος της Ρωμαικής ιερατικής θρησκείας από τον πατέρα του, ο οποίος επίσης δεν ήταν Χριστιανός, παρά κατά το τέλος της ζωής του. Καθ΄όλη την διάρκεια της αυτοκρατορίας του υπήρξε ένας ηγεμόνας χωρίς ιδιαίτερες στρατηγηκές ικανότητες, άσχετος επί των θρησκευτικών ζητημάτων, πολύ φίλος των αιρετικών αρειανιστών τους οποίους υποδαύλιζε στά εγκλήματά τους έναντι των ορθοδόξων, οι περισσότεροι κρατικοί του σύμβουλοι και έπαρχοι ήταν εθνικοί, χαρακτηριστικά βίαιος, μοχθηρός, υπερόπτης, φαντασμένος και κομπλεξικός με το αξίωμά του, και πάν΄απ΄όλα τρομερά καχύποπτος όσον αφορά την διατήρηση του αξιώματος αυτού. Αποτέλεσμα αυτής του της καχυποψίας ήταν και το στησιμο του δικαστηρίου και όχι σφαγείου στην Σκυθόπολη, όπου διεξάγονταν ανακρίσεις σχετικά με κάποια δήθεν αποκάλυψη συνωμοσίας εναντίον του. Η "αυλή" του είχε μετατραπεί σε άντρο δοσιλόγων και κάθε λογίς ρουφιάνων...Δείγμα του άτιμου χαρακτήρα του έδωσε αμέσως μόλις ανέλαβε την εξουσία. Ξεπάστεψε όλους τους πιθανούς σφετεριστές του θρόνου του και κυρίως τους κοντινούς συγγενείς του. Οι μόνοι που ξέφυγαν την μάχαιρα ήταν τα ξαδέλφια του Ιουλιανός και ο αδελφός του Γάλλος παιδιά του θείου του , αδελφού του πατέρα του. Μέ λίγα λόγια ένας από τους χειρότερους αυτοκράτορες.
Εξ αιτίας λοιπόν αυτού του άχρηστου υποκειμένου που έσφαξε τους περισσότερους ορθοδόξους Χριστιανούς, μετά τον τελευταίο διωγμό του Λικίνιου, και υπεθαλπτε και στήριζε τους εθνικούς στο μένος τους εναντίον των Χριστιανών , κατηγορούνται χωρίς ίχνος ντροπής γενικά οι Χριστιανοί για δήθεν σφαγές των εθνικών στην Σκυθόπολη!!!
Επειδή όμως όπως είπα το στήσιμο της ιστορίας του "σφαγείου" της Σκυθόπολης βασίζεται σε παραποιημένα εκ μέρους των βλαμένων νεοπαγανιστών στοιχεία τα οποία σταχιολογήθηκαν για την επίτευξη του όλου κατασκευάσματός τους, παραθέτω αυτούσιο όλο το κείμενο του Μαρκελλίνου, απ΄όπυ ουδεμία υποψία γεννάται γιά τα όσα μας καταμαρτυρούν.

Ιδού το κείμενο:

1. Ωστόσο, εν μέσω όλων αυτών των φόβων, σαν να είχαν επιβληθεί από κάποιο αρχαίο έθιμο, αντί για εμφύλιους πολέμους οι σάλπιγγες ανήγγειλαν υποτιθέμενες περιπτώσεις υψηλής προδοσίας. και για να ερευνηθούν και να τιμωρηθούν αυτές, εστάλη ο κακόφημος κρατικός υπάλληλος ονόματι Παύλος, συχνά επονομαζόμενος «Ταρταρικός». Ήταν έμπειρος στην τέχνη της αιματοχυσίας και, όπως ένας εκπαιδευτής μονομάχων επιδιώκει όφελος και αποδοχές από τις κηδείες και τους αγώνες μονομάχων, έτσι κι αυτός από την θέση του δημίου.


2. Επομένως, καθώς η αποφασιστικότητά του να κάνει κακό ήταν αμετάβλητη και επίμονη, αυτός δεν απείχε καθόλου από την κρυφή απάτη, επινοώντας θανατηφόρες κατηγορίες κατά αθώων προσώπων, υπό την προϋπόθεση ότι θα συνέχιζε την ολέθρια δραστηριότητά του
3. Επιπλέον, ένα μικρό και ασήμαντο γεγονός τού έδωσε την ευκαιρία να επεκτείνει τις έρευνές του κατά τρόπο ανεξέλεγκτο. Υπάρχει μια πόλη ονόματι Άβυδος, στο πιο απόμακρο μέρος της Θηβαϊδας. εκεί το μαντείο ενός θεού που στα μέρη εκείνα τον λένε Besa αποκάλυπτε το μέλλον και ήταν συνήθειο να τιμάται στις αρχαίες τελετές των παρακείμενων περιοχών
4. Και, μια που, μερικοί αυτοπροσώπως, ενώ ένα μέρος μέσω άλλων, στέλνοντας μια γραπτή λίστα με τις επιθυμίες τους, ρωτούσαν για τη θέληση των θεοτήτων, έχοντας αναφέρει ρητά τις επιθυμίες τους, τα έγγραφα αυτά που περιείχαν τις αιτήσεις τους και τις λίστες με τις επιθυμίες τους παρέμεναν, καμιά φορά, στον ναό του μαντείου, ακόμη κι όταν οι απαντήσεις του θεού είχαν δοθεί
5. Μερικές από αυτές τις γραπτές λίστες με επιθυμίες στάλθηκαν, με κακό σκοπό, στον αυτοκράτορα, ο οποίος, παρόλο που κώφευε σε άλλα πολύ σοβαρά ζητήματα, στο σημείο αυτό ήταν «μαλακότερος από λοβό αυτιού», όπως λέει η παροιμία, και όντας ύποπτος και στενόμυαλος, άρχισε να μαίνεται. Αμέσως φώναξε τον Παύλο να έρθει στην Ανατολή, δίνοντάς του, σα να ήταν ηγέτης διάσημος για την εμπειρία του, την εξουσία να διεξάγει δίκες σύμφωνα με το κέφι του.
6. Άδεια τέτοια δόθηκε επίσης στον Μόδεστο (εκείνη την εποχή κόμη στην Ανατολή), άνθρωπο που ήταν κατάλληλος για τέτοια ζητήματα. Διότι ο Ερμογένης του Πόντου, πραιτοριανός έπαρχος εκείνη την εποχή, απορρίφθηκε ως πολύ ήπιος στον χαρακτήρα.


7. Έφυγε, όπως διετάχθη, ο Παύλος, με βιασύνη και όντας γεμάτος από θανατηφόρα μανία, και δεδομένου ότι η συκοφαντία ήταν ανεξέλεγκτη, άνθρωποι, ευγενείς καθώς και άσημοι, μεταφέρθηκαν από σχεδόν ολόκληρο τον κόσμο. Και μερικοί εξ αυτών σύρθηκαν υπό το βάρος των αλυσίδων. άλλοι αδυνάτισαν από την αγωνία της φυλάκισης.


8. Καθώς διαλέχθηκε το θέατρο των βασανιστηρίων και του θανάτου, η Σκυθόπολη, μια πόλη της Παλαιστίνης, η οποία για δύο λόγους φάνηκε πιο κατάλληλη από οποιαδήποτε άλλη: επειδή είναι απομονωμένη και επειδή βρίσκεται στη μέση μεταξύ της Αντιόχειας και της Αλεξάνδρειας, των πόλεων εκ των οποίων προέρχονταν οι περισσότεροι άνθρωποι που κλήθηκαν να δικαστούν.
9. Από τους πρώτους, τότε, που έφεραν, ήταν ο Σιμπλίκιος, ο γιος του Φιλίππου, πρώην Έπαρχος και Ύπατος, ο οποίος κατηγορήθηκε ότι (όπως ελέχθη) είχε ζητήσει να μάθει από το μαντείο για να κερδίσει το αυτοκρατορικό αξίωμα. Και από μια σημείωση του αυτοκράτορα, που σε τέτοιες περιπτώσεις δεν συγχωρούσε κανένα λάθος λόγω της αφοσιωμένης υπηρεσίας, διετάχθη να τον βασανίσουν. Αλλά προστατευμένος από καλή τύχη, εξορίστηκε
10. Μετά, ο Παρνάσιος (πρώην Έπαρχος της Αιγύπτου), άνθρωπος με απλό χαρακτήρα, βρέθηκε σε τέτοιο κίνδυνο που δικάστηκε για τη ζωή του, αλλά κι αυτός εξορίστηκε. Είχε, αρκετά πριν από αυτά τα συμβάντα, συχνά ακουστεί πως έλεγε, ότι, όταν, προκειμένου να αποκτήσει κάποιο αξίωμα, εγκατέλειψε την Πάτρα, μια πόλη της Αχαϊας όπου είχε γεννηθεί και ζούσε, είχε ονειρευτεί πολλές σκιώδεις οπτασίες που τον συνόδευαν με τραγική ενδυμασία


11. Αργότερα, ο Ανδρόνικος, γνωστός για τις ελευθέριες σπουδές του και τη φήμη των ποιημάτων του, σύρθηκε στο δικαστήριο. Αλλά επειδή είχε καθαρή συνείδηση, δεν ήταν καθόλου ύποπτος, και με βεβαιότητα πιστοποίησε την αθωότητά του, αφέθηκε ελεύθερος.


12. Επίσης ο Δημήτριος, ο επονομαζόμενος Κυθράς, ένας μεγάλης ηλικίας φιλόσοφος, πράγματι, αλλά με σκληραγωγημένο σώμα και νου, κατηγορούμενος ότι προσέφερε θυσία αρκετές φορές, δεν μπόρεσε να το αρνηθεί. Ωστόσο, διακήρυξε ότι έτσι έκανε από την νεότητά του με σκοπό να εξευμενίσει τη θεότητα, κι όχι για να αποκτήσει υψηλότερο αξίωμα. Διότι, δεν ήξερε κανέναν που είχε τέτοιες φιλοδοξίες. Γι'; αυτό, αφού βασανίστηκε πολύ καιρό, βοηθούμενος από την αμετάβλητη συνείδησή του, άφοβα απολογήθηκε το ίδιο, χωρίς να επιβεβαιωθεί η κατηγορία. Και τότε του επετράπη να επιστρέψει, χωρίς καμιά επιπλέον βλάβη στην γενέτειρα του πόλη, την Αλεξάνδρεια.


13. Αυτούς και μερικούς άλλους η δίκαιη τύχη μαζί με την αλήθεια, τους έσωσαν από τον επικείμενο κίνδυνο. Αλλά καθώς αυτές οι κατηγορίες εκτείνονταν περισσότερο με την εμπλοκή παγίδων και δολωμάτων, μερικοί πέθαναν από την παραμόρφωση των κορμιών τους, άλλοι καταδικάστηκαν σε επιπλέον τιμωρία και δημεύθηκαν οι περιουσίες τους, ενώ ο Παύλος ήταν ο παρακινητής αυτών των σκηνών σκληρότητας, παρέχοντας, σαν από κανένα μαγαζί, κάθε είδος εξαπάτησης και σκληρότητας. και από το νεύμα του (σχεδόν, μπορώ να πω) εξαρτιόταν η ζωή όλων όσοι περπατούν τη γη.


14. Διότι, αν κάποιος φορούσε στο λαιμό φυλακτό κατά του τεταρταίου ελώδη πυρετού ή οποιασδήποτε άλλης αρρώστιας, ή αν κατηγορούνταν βάσει της μαρτυρίας των κακώς διακείμενων ότι περνούσε από έναν τάφο το απόγευμα, επειδή ήταν έμπορος στα δηλητήρια ή ότι συγκέντρωνε όλα τα φρικτά των τάφων και τις μάταιες παραισθήσεις των φαντασμάτων που περπατούν εκεί, καταδικαζόταν σε αποκεφαλισμό και έτσι χανόταν.


15. Στην πραγματικότητα, το ζήτημα αντιμετωπίστηκε ακριβώς σαν να είχαν πολλοί άνθρωποι ζητήσει από το μαντείο του Κλάρου, από τις βελανιδιές της Δωδώνης και το διάσημο κάποτε μαντείο των Δελφών, το θάνατο του αυτοκράτορα.


16. Γι'; αυτό εκείνοι οι αυλικοί του παλατιού, που είχαν διαβολικά κατασκευάσει τις μεθόδους της κολακείας, διακήρυτταν ότι ο αυτοκράτορας θα είχε ανοσία στις συνηθισμένες αρρώστιες, αναφωνώντας δυνατά ότι το πεπρωμένο του ήταν πάντα ισχυρό και αποτελεσματικό στο να εξοντώνει όσους συνωμοτούσαν εναντίον του.


17. Το να γίνεται αυστηρή έρευνα δεν το θεωρεί λανθασμένο κανείς σωστός άνθρωπος. Διότι, δεν διαφωνούμε πως η ασφάλεια ενός νόμιμου ηγεμόνα, του προστάτη και του υπερασπιστή των καλών ανθρώπων, από τον οποίο βασίζεται η ασφάλεια των υπολοίπων, πρέπει να διασφαλίζεται από την κοινή επιμέλεια όλων μας. Και, προκειμένου αυτός να υποστηριχθεί εντονότερα, όταν υπερασπίζεται η παραβιασμένη μεγαλειότητά του, οι Κορνήλιοι νόμοι δεν απαλλάσσουν κανέναν, αδιακρίτως τάξης, από ανάκριση με βασανιστήρια, ακόμη και από το χύσιμο αίματος.


18. Αλλά δεν είναι ευπρεπές για έναν ηγεμόνα να χαίρεται πέρα από το μέτρο με τέτοια λυπηρά γεγονότα, ώστε να μη φανεί ότι οι υπήκοοί του κυβερνώνται από το δεσποτισμό κι όχι από έναν νόμιμο ηγεμόνα. Και το παράδειγμα του Tully πρέπει να ακολουθείται, ο οποίος, όταν είχε την εξουσία να βλάψει ή να αθωώσει, όπως ο ίδιος μας λέει, έψαχνε δικαιολογίες για να συγχωρεί παρά ευκαιρίες για να τιμωρεί σε αυτό έγκειται η αρμοδιότητα ενός ήπιου και διακριτικού υπαλλήλου.

Λοιπόν κύριοι νεοπαγανιστές που ξεχάσατε τι εστί ΦΙΛΟΤΙΜΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ που τις είδατε τις σφαγές εκατομυρίων εθνικών;;;;;;
Το κείμενο είναι ξεκάθερο και μάλλον συνηγορεί υπέρ ημών και είναι κόλαφος εναντίον υμών!!!
Και να σκεφθεί κανείς ότι πρόσβαση στα σημειώματα των αιτήσεων πρός το μαντείο είχαν μόνον οι ειδωλολάτρες ιερείς του και το προσωπικό του ναού. Πάνω σ΄αυτό το δεδομένο πολλά μπορει κανείς κα σκευθεί για τον ρόλο που έπαιξαν οι Έλληνες εθνικοί στην όλη υπόθεση και μάλλον ανάμεσά τους πρέπει να ψάξουμε τους ενόχους...για τους άδικους θανάτους αθώων πολιτών. ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ!!!!ΦΤΟΥ.. ΣΚΥΛΙΑ ΜΑΥΡΑ ΤΟΥ ΚΕΡΑΤΑ ΔΙΑ ΣΑΣ.
Να...γιαυτό λέμε ότι ουδίς εχέφρων άνθρωπος δεν θα σας πιστέψει στά όσα μας κατηγορείτε...
Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΑΝΤΑ ΘΡΙΑΜΒΕΥΕΙ..
.

Tags: Αταξινόμητα

Τρίτη 23 Ιουνίου 2009

Επειδή πάρα πολλά λέγονται, γράφονται και ακούονται τον τελευταίο καιρό από τα "φρούτα" της "νέας εποχής" που θέλουν να ονομάζονται "ΕΛΛΗΝΕΣ"(φτάνουν δε σε εσχάτη θρασύτητα να μονοπολούν το όνομα Έλλην) αλλά δεν είναι τίποτα άλλο από άμυαλους ρομαντικούς φίλους και θειασότες ττης αρχαίας ελληνικής πραγματικότητας μέ όλα όσα συνεπάγεται, για κάποια δήθεν καταστροφή που υπέστει ο αρχαίος ελληνικός πολιτισμός ,καθώς επίσης και για βίαιους διωγμούς μετά σφαγών και εξαναγκαστικούς εκχριστιανισμούς των λεγομένων "εθνικών"=ειδωλολατρών , τό θεώρησα πρόκληση για να κάνω αυτή την αναρτηση.
Άς αρχίσουμε λοιπόν από την καταστροφή του αρχαίου ελληνικού πολιτισμού.
Προσωπικά δέν δέχομαι ότι μπορεί κάποιος πολιτισμός να καταστραφεί απο οποιονδήποτε . Καταστράφηκε ο πολιτισμός τών Σουμερίων; Όχι βέβαια. Ίσως οι Σουμέριοι ώς λαός να αφομοιώθηκαν από κάποιον άλλον λαό, αλλά ο πολιτισμός τους συνεχίσθηκε. Το ίδιο και με τους Χετταίους,τους Βαβυλώνιους,τους Μήδους και Πέρσες, τους Ασσύριους, τους Αιγύπτιους, τους Ετρούσκους,τους Κέλτες,τους Γαλάτες, κ.τ.λ.Κανένας πολιτισμός ποτέ μα ποτέ δεν καταστρέφεται.!!!ΜΕΤΑΛΛΑΣΕΤΑΙ.ΕΞΕΛΙΣΕΤΑΙ,ΠΡΟΟΔΕΥΕΙ. Είτε πρός το καλό είτε πρός το κακό (Δυστυχώς γιά μάς η σημερινή κατάσταση είναι τραγική). Η κάθε γενειά κληρονομεί από την προηγούμενη διαμορφώνει το ληφθέν, προσθέτει τα δικά της στοιχεία και παραδίδει στην επόμενη γενεά το δικό της μοντέλο.Απλά αλλάζουν οι πρωταγωνιστές,η νοοτροπία, οι ιδέες,και τα εξωτερικά γνωρίσματα. Η ανθρωπότητα πορεύται στο δρόμο της μοίρας της, ώς το τέλος της ιστορίας.Είναι άτοπο να γίνεται λόγος γιά καταστροφή πολιτισμού. Αυτό θα συμβεί μόνο άν υπάρξει ποτέ πλήρης αφανισμός του ανθρώπινου είδους από τον πλανήτη μας. Πράγμα πολύ πιθανό να γίνει του επόμενους αιώνες.Ούτε και κατα την περίοδο του παγκόσμιου κατακλισμού, στο απότερο παρελθόν, συνέβει κάποια καταστροφή πολιτισμού διότι υπήρξαν οι διασωθέντες οι οποίοι τον διέσωσαν και τον συνέχισαν
. Γιά ποιά καταστροφή του αρχαίου ελληνικού πολιτισμού ομιλούν λοιπόν οι "Έλληνες" νεοεποχίτες; Kαι μάλλιστα από τους Χριστιανούς;.

Πέμπτη 14 Μαΐου 2009


Η Ρωμανία ειν' εδω. Η Ρωμανία είναι παντού. Ψάξε και θα τη βρείς. Είναι παντού γύρω σου, είναι μέσα σου, σ'ακολουθάει όπου κι άν πάς '' Έλληνα '' , Ρωμιέ, Χριστιανέ Ορθόδοξε, την αναπνέεις, την ζείς καθημερινά. Μόνο που κάποιοι που τη μισούν προσπαθούν να την σβήσουν. Νά σε κάνουν να τη ξεχάσεις. Να σε ξεκόψουν απ'αυτήν. Γιατί τη φοβούντε. Φοβούντε το μεγαλείο της, την ομορφιά της. το φως της. ΤΗ ΘΕΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ.

Δευτέρα 4 Μαΐου 2009