Τετάρτη 5 Αυγούστου 2009

ΣΚΥΘΟΠΟΛΕΩΣ ΣΥΝΕΧΕΙΑ...

2009 0
Γνωρίζουμε εκ των προτέρων πως ότι και άν πούμε, όσες γνήσιες αποδείξεις και άν προσκομίσουμε,οι οποίες καταρρίπτουν όλες τις συκοφαντίες τις εκπορευόμενες από τους νεοπαγανιστές εναντίον των Χριστιανών, αυτοί δεν πρόκειται να αλλάξουν τακτική! Έχουν ανάγει σε σκοπό της ζωής τους την εξαφάνιση του Χριστιανισμού.

Όμως όποιος σκάβει τον λάκο του άλλου, πέφτει ο ίδιος μέσα. Και η ιστορία απ΄την αρχή της διδάσκει πως όποιος τα έβαλε με τον Ζώντα Θεό των Χριστιανών, το πλήρωσε πολύ ακριβά...Δυστυχώς γιά τους εχθρούς του Ορθόδοξου Χριστιανισμού, αυτή είναι η πραγματικότητα, και μην πούν κάποιοι πως ο Θεός μας είναι κακός και τα τοιαύτα...

Επανερχόμαστε λοιπόν στό θέμα της Σκυθόπολης, διότι το έχουν αναγάγει σε επιχείρημα πρωτίστου σημασίας.

Τό είπαμε και το ξαναλέμε.

Ο Κωνστάντιος δεν ήταν Χριστιανός άτα την εξεταζόμενη ιστορική περίοδο. Βαπτίσθηκε κατα την ώρα του θανάτου του, και μάλλιστα από αρειανιστές.

Τό φλέγον θέμα γι΄αυτόν ήταν η διατήρηση του αυτοκρατορικού του αξιώματος και δεν δίσταζε μπροστά σε τίποτα, και με ασήμαντες ακόμα αφορμές προέβαινε σε ωμότητες προκειμένου να το διατηρήσει.

Ουδέποτε απέβαλε το ύψιστο αξίωμα του μεγάλου αρχιερέα των ειδώλων. Το γνωστό pontefix maximus. Πράγμα που σημαίνει ότι προέβη σε παγανιστικές τελετές ώς χοροστάτης και προθιερεύς.

Σάν θεωρητικός οπαδός των αιρετικών Αρειανιστών , κατεδίωξε πολλούς Ορθόδοξους Χριστιανούς Αρχιερείς, όπως ο Μέγας Αθανάσιος, πολλόυς επιφανείς και απλούς πολίτες, οι οποίοι επί της βασιλείας του γνώρισαν ημέρες που θύμιζαν παλιούς καιρούς διωγμών. Περισσότερο τον απασχολούσε, από πολιτικής σκοπιάς η εδραίωση του Αρειανισμού, ως θεωρία αγγίζουσα την ειδωλολατεία( ο Χριστός των αρειανιστών ήταν είδωλο του πραγματικού χριστού, ώς μη ών Θεός αληθινός αλλά κτίσμα...)),άρα έβλεπε σάυτόν τον συνδετικό κρίκο ανάμεσα σε εθνικούς και χριστιανούς παρά η καταδίωξη των εθνικών, οι οποίοι τον καιρό εκείνο δεν αποτελούσαν κίνδυνο εσωτερικής ανωμαλίας και ασφάλειας. Με τους εθνικούς του επάρχους οι οιποίοι 'ηταν η πληοψηφία σ΄ανατολή και δύση και είχαν την εύνοιά του, τους είχε υπό πλήρη έλεγχο.

Τό στρατόπεδο συγκέντρωσης στη Σκυθόπολη προυπήρχε από την εποχή του Διοκλητιανου, όπου συγκεντρώνονταν μάρτυρες Χριστιανοί πρός εξόντωση χωρίς οποιαδήποτε νομική διδικασία.

Από το "σφαγείο" της Σκυθόπολης γλύτωσαν αφού αποδείχθηκε η αθωότητά τους οι φερόμενοι ώς εγκέφαλοι της συνωμοσίας. Εφόσον λοιπόν αθωόθηκαν οι εγκέφαλοι ποιός ο λόγος να συνεχισθούν οι ανακρίσεις; Γιά τον λόγο αυτό το δικαστήριο σταμάτησε τις εργασίες του όταν αποδείχθηκε ότι όλα ήταν μία σκευώρία γιά πρόκληση αναστάτωσης. Μία σκευωρία που όπως μας πληροφορεί ο Μαρκελλίνος πλέχτηκε από πονηρούς ανθρώπους με κακό σκοπό και ξεκίνησε από το μαντείο της Αιγυπτιακής πόλης της Αβύδου.
Οι άνθρωποι αυτοί ήταν σαφώς εθνικοί διότι μόνο τέτοιοι είχαν πρόσβαση στα απόρρητα αρχεία του μαντείου της Αβύδου!!!

Όσον αφορά την περίπτωση του Δημητρίου Κυθρά, στό κείμενο αναφέρεται ότi:
"Ωστόσο, διακήρυξε ότι έτσι έκανε από την νεότητά του με σκοπό να εξευμενίσει τη θεότητα, κι όχι για να αποκτήσει υψηλότερο αξίωμα. "
'Αρα η κατηγορία εναντίον του δέν ήταν ότι ήταν Εθνικός τω θρήσκευμα, αλλά ότι όντας εθνικός και τελώντας θυσίες στα είδωλα, αυτό το έκανε γιά να αποκτήσει κάποιο ανώτερο αξίωμα, με την βοήθεια των θεοτήτων ..γιατί όχι και το ύπατο!!

Και συνεχίζει το κείμενο...

"Διότι, αν κάποιος φορούσε στο λαιμό φυλακτό κατά του τεταρταίου ελώδη πυρετού ή οποιασδήποτε άλλης αρρώστιας, ή αν κατηγορούνταν βάσει της μαρτυρίας των κακώς διακείμενων ότι περνούσε από έναν τάφο το απόγευμα, επειδή ήταν έμπορος στα δηλητήρια ή ότι συγκέντρωνε όλα τα φρικτά των τάφων και τις μάταιες παραισθήσεις των φαντασμάτων που περπατούν εκεί, καταδικαζόταν σε αποκεφαλισμό και έτσι χανόταν."

Ώς γνωστό την εποχή εκείνη, την πρώιμη χριστιανορωμαική, η αρχαία εθνική θρησκεία-λατρεία στην ανατολή τουλάχιστον, είχε ξεφύγει κατά πολύ από τα δεδομένα της κλασικής αρχαιότητας. Η κλασική πολυθεία, Δίας, Απόλλων, Αθηνά και οι άπειρες άλλες ελληνικές θεότητες είχαν σχεδόν εκφυλισθεί, και είχαν αντικατασταθεί από υποκατάστατα με πολύ μεγάλη δόση δεισιδαιμονίας!!Πολλές θεότητες που ενίσχυαν αυτή την δεισιδαιμονία είχαν εισαχθεί στον ελληνορωμαικό κόσμο κυρίως από την Περσία, που την εποχή εκείνη ήταν το κέντρο της μαύρης λεγομένης σήμερα μαγείας, όπου οι θεότητες αυτές είχαν τον τύπο των χρηστηρίων δαιμόνων. Δηλαδή δαίμονες γιά όλες τις καθημερινές ανάγκες των αφελών ανθρώπων που πίστευαν πώς η θεραπεία τους τους βοηθούσε στην επίτευξη όλων τους των πόθων(υπάρχουν και σήμερα τέτοια κορόιδα δυστυχώς)
Επειδή όμως την εποχή του Κωνστάντιου οι κόλακες, κοινώς γλύφτες,έίχαν μεγάλο σουξέ, επειδή και ο ίδιος τύγχανε μέγα ουφοειδές, έρμαιο της δεισιδαιμονίας αυτής, και των κολακειών, και η συνομωσιολογία είχε μεγάλη πέραση σ΄αυτόν τον άχρηστο, ( αρέσκονταν να ακούει ότι τον καταδιώκουν διότι ζηλεύουν την μεγαλωσύνη του, και την εποφθαλμιούν στην ανατολή,) γνωρίζοντας απο προσωπική πείρα ότι οι συνωμότες καταφεύγουν συχνά στα μαντεία και στη εξάσκηση μαγείας γιά την επίτευξη του σκοπού τους, (αναρρίχηση στά ψηλότερα αξιώματα κοκ.) και ότι οι ιερείς των ειδώλων τους συνιστούσαν να φορούν στο λαιμό τους διάφορα φυλακτά, αυτός ο πανούργος αποφάσισε να ξεπαστρέψει όσους περισσότερους μπορούσε από κείνους τους αφελεις που φορούσαν τέτοια φυλακτά, και όσους ασχολούνταν με την μαγεία γενικά, (διότι εξ αντικειμένου εθεωρούντο άμεσα εμπλεκόμενοι σε τέτοιου είδους δραστηριότητες),για να απαλλαχτεί μιά και καλή απο τους υποτιθέμενους συνωμότες.
Πράγματι ήταν μία μορφή διωγμού δικτατορικού τύπου, που ίσως να ενέπνευσε τον "Δρ" Χίμλερ επί Γ' Ράιχ των Γερμανών, αλλά επ΄ουδεμία περίπτωση απέβλεπε στην εξόντωση των εθνικών στο θρήσκευμα, αλλά στην εξόντωση των συνωμοτών και μόνο.
Τό γεγονός δε ότι όλες σχεδόν αυτές οι μαγικές μέθοδοι είχαν εισρεύσει στο κράτος από την Περσία, που τον καιρό εκείνο ήταν σε πόλεμο με τους Ρωμαίους, ενίσχυε περισσότερο την υποψία του Κωνστάντιου ότι δεν ήταν απλώς μία ακόμα συνωμοσία εναντίον του, αλλά ότι επρόκειτο γιά ενέργεια εσχάτης προδοσίας, ώς συνεργασία με τον εχθρό.!!!!Γιά τον λόγο αυτό έν μέρει ίσως ήταν και δικαιολογημένος.


'Ολα αυτά τα στοιχεία έχουν εξετασθεί πολλάκις ακόμα και από τους εχθρούς του Χριστιανισμού, και γιά τον λόγο αυτό το γεγονός της Σκυθόπολης δεν εκλήφθηκε ποτέ ώς σφαγή των εθνικών Ελλήνων, όπως θέλουν να ισχυρίζονται οι νεοπαγανιστές ανα τον κόσμο. Αλλά κρούουν επί των λίθων...
Πολλά βέβαια θα μπορούσε αντιρρητικά κάποιος να πει επί του θέματος, αλλά επειδή ο σκοπός μας δεν είναι να καλύψει όλες τις λεπτομέρειες, αρκούμαστε σ΄αυτά τα λίγα επι του παρόντος.
Tags

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου