Πέμπτη 6 Αυγούστου 2009

Η ΒΙΑΙΗ ΕΠΙΒΟΛΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΥ

Η ΒΙΑΙΗ ΕΠΙΒΟΛΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΥ ΣΤΟ ΕΘΝΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ
7/8/2009 0
Τί λοιπόν να πει κάποιος για τους δυστυχής συμπατριώτες μας που ονειροπολούν στα αρχαία χρόνια τα δοξασμένα...και κοιτάζοντας πίσω ξεχνούν πως ο εχθρός ειναι μπροστά μας.
Από γκάφα σε γκάφα το πηγαίνουν.
Τη μια μας λέν ότι τα συγγράμματα των αρχαίων παραποιήθηκαν από τους κατακτητές Ρωμαίους για προπαγανδιστικούς λόγους, και διαγράφουν έτσι την ιστορία μας όποια και άν είναι αυτή.
Την άλλη ότι εμείς οι Χριστιανοί πήραμε πολλά στοιχεία της εθνικής θρησκείας και τα προσαρμόσαμε στον Χριστιανισμό.
Θεολογούντες λενε ότι οι θεοί των αρχαίων Ελλήνων ήταν πλάσματα της φαντασίας των ,διότι οι πολοί θεοί προυποθέτουν τις πολλές ανάγκες των ανθρώπων!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Πολλές ανάγκες, πολλοί θεοί!!!!!!!Εποίησαν τους θεούς τους κατ΄έικόνα τους!!!!!!!!!!! ΚΥΡΙΕ ΕΛΕΗΣΟΝ. Τέτοιο ύψος πνευματικό πιά;;;;;;..
Ύστερα ότι Έλληνας είναι όποιος μετέχει της Ελληνικής παιδίας..Υπονοούν την ειδωλολατρεία ασφαλώς....
Μετά ότι τα περισσότερα γεγονότα των ιερών μας γραφών είναι αντιγραφές των ελληνικών μύθων.
Μα δεν φτάνουν όλα αυτά ,μας προσάπτουν και την κατηγορία ότι οι Χριστιανοί αυτοκράτορές μας, επέβαλαν στούς Έλληνες προγόνους μας τον Χριστιανισμό με το στανιό, με σφαγές και φρικτούς διωγμούς. Μά τι άλλο θα ακούσουμε από τις χοάνες τους. Αλλά είμαστε καλλά προετοιμασμένοι και τα περιμένουμε όλα απάυτούς.

Αλλά ας ερθω στο θέμα μου.
Κατηγορούν λοιπόν χωρίς καμία ντροπή σαν γαιδούρια ξεσαμάρωτα που είναι τους Χριστιανούς αυτοκράτορες ότι επέβαλαν τον Χριστιανισμό στο ελληνικό έθνος με το ζόρι. Μά δεν έχουν ίχνος μυαλό τέλος πάντων; Δέν βρήκαν κάτι άλλο να πούν και λένε τέτοιες ανοησίες και κακοήθειες;
Δέν καταλαβαίνουν ότι μάυτά που λένε μόνο κακό κάνουν στό έθνος μας; Έχουμε άδικο μετά που λέμε πως είναι ξενοκίνητοι; Δέν αντιλαμβάνονται ότι χρεώνουν τους προγόνους μας με δειλία, ανανδρία, έλειψη γεναιότητας, έλειψη προσωπικότητας, Ότι τελικά τους παρουσιάζουν ώς άβουλα όντα που δεν μπορούν να ορίσουν ούτε και αυτά τα προσωπικά τους πιστεύω; Πού δεν μπορούν να προασπίσουν την πατρώα τους θρησκεία και ο καθένας επειδή κρατάει ένα όπλο τούς πάει και τους φέρνει όπως θέλει;; Μά καλά τόσο κορόιδα ήταν οι πρόγονοί μας; Γιατί δεν υπήρξε κάποια εθνική ομολογία εμμονής στα πατρώα πιστεύω τους και να αγωνιστούν πάση θυσία να τα κρατήσουν, αλλά αντιθέτως από τον φόβο των διώξεων και των κυρώσεων ,και του θανάτου άλλαξαν και έγιναν Χριστιανοί;
Τί να σκευθεί κανείς;
Πρωτόγνορο φαινόμενο εθνικού φόβου που καθιστά τους Έλληνες δειλούς και όχι γεναίους, ανδριωμένους, ευφυείς, πανούργους ώστε να βρούν έναν τρόπο να γλυτώσουν την τόσο μεγάλη εθνική ταπείνωση της αρνησης της θρησκείας τους;;;.
Υπήρξαν μήπως φαινόμενα τύπου: βαπτίσου αλλιώς σου παίρνω το κεφάλι;
Μα καλά νομίζουν οι αρχαιολάτρες πώς ο κόσμος τρώει κουτόχορτο; Και άν ακόμα υπήρξαν τέτοια φαινόμενα εξαναγκασμού και μαρτυρίου για την εθνική θρησκεία ποιά είναι τα θύματα; Άς μας δόσουν έστω ένα όνομα εθνικού που υπέστει βασανισμούς και θανατώθηκε στό όνομα της εθνικής θρησκείας!!!!!
Και άν μας πουν πώς κουκουλώθηκαν τα γεγονότα απ΄τους Χριστιανούς κρατούντες τούς αντιλέγουμε πολύ ορθά, μα πόσα ονόματα μπορει να κρύψει κάποιος; Μιά του κλέφτη δυό....τρις και η κακή του μέρα. Εδώ διατείνονται με περίσσιο κομπασμό ότι έγιναν ΣΦΑΓΕΣ.!!! Μιλάνε για γενοκτονία πιά!!!!! και ούτε ένα όνομα θύματος;;;; ΕΝΑ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ...ΕΝΑ..ΓΙΑ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΠΟΥ ΛΑΤΡΕΥΕΤΕ!! Πέστε μας έναν που θανατώθηκε σε βασανηστήρια γιά να γίνει Χριστιανός!!!Θά πεσει φωτιά να σας κάψει και δε θα φταίμε εμείς.
Ισχυριζόμενοι λοιπόν πώς οι τότε Έλληνες ήταν ρωμαλέοι, αγωνιστές, υπερήφανοι, πείσμονες,γεναίοι, παλληκάρια ανδριωμένα πού δεν τους έσκιαζε ο φόβος του θανάτου και ήταν έτοιμοι γιά όλα - ΤΑΝ Ή ΕΠΊ ΤΑΝ. Λευτερια ή θάνατος - λένε την αλήθεια.
Όταν όμως στρέφονται εναντίον των Χριστιανών και λενε αυτά πού λένε , δίνουν το δικαίωμα να σκεφτεί κάποιος πώς οι Έλληνες της τότε εποχής ήταν ΚΟΤΕΣ και μόλις άκουσαν τα διατάγματα του Θεοδωσίου του Α΄ και των άλλων Χριστιανών αυτοκρατόρων που περιόριζαν τις δραστηριότητες των εθνικών, χέστηκαν στα βρακιά τους απ΄τον φόβο μη πάθουν κάτι αυτοί και τα παιδιά τους, και αλλαξοπίστησαν!!
Αλλά τα πράγματα δεν είναι καθόλου έτσι. Κανείς δεν εκβιάστηκε από κανέναν !!! Και αυτάπου γράφτηκαν από τον Πορφύριο, τον Κέλσο, τον παραβάτη Ιουλιανό, τον Λιβάνιο κ.ά. είναι του αυτού πνεύματος με αυτά που γράφονται από τους σύγχρονους αποστάτες.
Οι Έλληνες ήμασταν είμαστε και θα είμαστε πάντα ένας λαός ηρώων και γεναίων. Έτοιμοι να πεθάνουμε για τα πιστεύω μας και τα ιδανικά μας. και ΓΙΝΑΜΕ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ, ΑΓΑΠΑΜΕ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΜΑΣ ΔΙΟΤΙ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΑΠΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΒΙΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΑΣ ΟΤΙ ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΜΟΝΗ ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ Η ΖΩΗ. Η ΖΩΗ ΜΑΣ
Άς επανέλθω όμως
.Άν δεχτούμε τα όσα λένε οι σύγχρονοι αποστάτες νεοπαγανιστές ότι ο Χριστιανισμός επεβλήθηκε διά της βίας, οι Έλληνες αυτόματα καθίσταντε λοιπόψυχοι, δειλοί, υστερόβουλοι, πονηροί, φιλοτομαριστές, φιλάργυροι, φίλαυτοι,ατομιστές, φυγόμαχοι, ΆΥΤΟΜΟΛΟΙ.
Διότι προτίμησαν τις ανεσεις του νυν αιώνα και να είναι βολεμένοι, παρά το να πεθάνουν ηρωικά στο πεδίο της μάχης μαχόμενοι γιά τα ιδανικά και πιστεύω της φυλής τους, ώστε να βρεθούν μαζί με τους ηρωικούς τους προγόνους μετά θάνατον στα ηλίσια πεδία όπου πήγαιναν οι ηρωικώς πεσόντες Έλληνες... ΧΑ!!!
Και όλα αυτά τούς φέρνουν σε μειονεκτική θέση έναντι των Χριστιανών, οι οποίοι σε χρόνια φοβερών διωγμών, άγριου κυνηγητού, μέ φοβερά βασανηστήρια, φυλακίσεις με αμέτρητες στερήσεις, δημεύσεις περιουσιών κλπ, με τρόπο θαυμαστό, κατάφεραν αφού αψήφησαν τον θάνατο (πολλά αδιαμφισβήτητα εκατομύρια μαρτύρων τους τρείς πρώτους αιώνες) να βγούν οι κερδισμένοι και να γίνουν παρ΄όλαυτά άρχουσα τάξη και ρυθμιστές της ιστορίας. Κάποιος μεγάλος Θεός τους βοηθούσε και τους βοηθάει σίγουρα. Και αυτός ήταν και είναι ο Θεός των Δικαίων,των Προφητών ,των Αγίων, των Χριστιανών μαρτύρων.
Ο ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΕΣΤΑΥΡΩΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΑΝΑΣΤΗΜΕΝΟΣ.
Πώς δεν μπόρεσαν άραγε οι ειδωλολάτρες αυτοκράτορες, ηγεμόνες, στρατηγοί, να κάμψουν το φρόνημά των Χριστιανών με τέτοια δύναμη που είχαν επί οποιουδήποτε στην επικράτειά τους; Πλήρη εξουσία!!!Αφού το να είναι κάποιος Χριστιανός ήταν υπέραρκετό να φονευθεί χωρίς κάποια νομική διαδικασία ;
Όποιος έχει μυαλό άς σκεφτεί...
Είναι ένα ερώτημα, που καλά θα κάνουν να το απαντήσουν αφού πρώτα το σκεφτούν καλά οι αρχαιολάτρες Έλληνες.
Απ΄όλα τα παραπάνω φαίνεται πώς οι Χριστιανοί και ο Θεός τους έίναι δυνατώτεροι απ΄τους όποιους ειδωλολάτρες εθνικούς και τους θεούς τους και κατά την αρχαιότητα αλλά και πάντα.
Και όπως νικήσαμε τότε θα νικήσουμε και τώρα παρά την όποια κρίση περνάμε, παρά την όποια συκοφαντία δεχόμαστε, παρά τον όποιον πόλεμο υπομένουμε παρά την όποια λασπολογία εναντίον μας .Ο Θεός μας είναι παν΄απ όλα
ΔΕΝ ΦΟΒΟΜΑΣΤΕ ΤΙΠΟΤΕ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΝ ΚΤΙΣΤΟ..ΑΓΓΕΛΟ,ΔΑΙΜΟΝΑ,ΑΝΘΡΩΠΟ
ΕΙ Ο ΘΕΟΣ ΜΕΘ ΗΜΩΝ ΟΥΔΙΣ ΚΑΘ ΗΜΩΝ..---

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου