Πέμπτη 6 Αυγούστου 2009

Ο ΣΑΤΑΝΑΣ "ΦΙΛΟΣ" ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ...


Ο ΣΑΤΑΝΑΣ "ΦΙΛΟΣ" ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ: ΠΑΡΑΝΟΗΣΗ ΑΡΧΑΙΟΛΑΤΡΩΝ...
7/8/2009
Άλλο ένα αφιλοσόφητο και γελοίο "επιχείρημα" των νεοπαγανιστώνστον αγώνα τους εναντίον του Χριστιανισμού.
Γιά μία ακόμα φορά αποδεικνύεται η ελαφρότητα, η προχειρότητα, η επιπολαιότητα, το πλήρες ψυχικό σκότος, και το αφιλοσόφητο της ανθρώπινης ψυχής εκ μέρους τους στά πρόσωπα των νεοπαγανιστών.
Έτι και έτι γίνεται ολοφάνερο ότι ουδεμία συγγένεια ,πνευματική τουλάχιστον, έχουν με τα πρότυπά τους της αρχαίας Ελλάδας.
Διότι τα πρότυπά τους εκείνα,είχαν την αρχή του πάν μέτρον άριστονκαι το γνώθι σαυτόν. Οι απατεώνες όμως αυτοί,ούτε μέτρο γνωρίζουν στο να διαβάλλουν και να διαστέφουν την ιστορική πραγματικότητα και τα λόγια των αρχαίων προκειμένου να πολεμίσουν τον Χριστιανισμό, αλλά ούτε και την απαραίτητη αυτογνωσία διαθέτουν. Πόσο μάλλιστα την πλήρη γνώση της ανθρώπινης φύσης στό σύνολό της.
Λόγια...λόγια...λόγια από τα οποία εύκολα κάποιος μπορεί να ενοήσει το πνευματικό και πολιτιστικό τους επίπεδο.

Αλλά το θέμα είναι άλλο...
Στήν προσπάθειά τους λοιπόν να μας ειρωνευτούν,και να μας χλευαστούν,μας παρουσιάζουνώς δήθεν θύματα του Χριστού ο οποίος, φίλος ών του Σατανά, χρησιμοποέί αυτόν ώς φόβητρο για επικείμενα κακά και δυστυχίες που μας περιμένουν σε περίπτωσηπου δεν υπακούμε τις εντολές Του. Και όλα αυτά για να μας κρατά αιωνίως αποκοιμισμένους και να τον υπακούμε ώς άβουλα όντα άνευ προσωπικότητας. Δηλαδή οι Χριστιανοί γι΄αυτούς είμαστε βλάκες...(Τουλάχιστον ο γράφων γνωρίζει πάρα πολλούς επιστήμονες Χριστιανούς που μόνο βλάκες δεν είναι...)
Και αυτό μέσα στα τόσα "επιχειρήματά" τους φανερώνει το πόσο αδαείς είναι και πόση άγνοια διαθέτουν. Νάξεραν μόνο πόσο εύκολοι αντίπαλοι είναι!!!...
Στο σημείο αυτό άς μας επιτραπεί μία λεκτική παρένθεση.
Στίς "φιλοσοφικές" τους αναζητήσεις και "έρευνες"ομιλούν γιά την ΓΝΩΣΗ. Ενοούν ασφαλώς την γνώση που ονομάζεται φυσική και οποιοσδήποτε μπορεί να την κάνει κτημα του αρκεί να μαθητεύσει δίπλα σε κάποιον καλό "διδάσκαλο" Γνώση περί του κόσμου,της κατασκευής του, της δομής του, περί ουρανίων σφαιρών και σωμάτων , εμπειρίες μεταφυσικές απόροια θεωριών περί μετενσαρκώσεως, παραψυχολογικα βιώματα, γνώση παρελθόντος, και μέλλοντος???, και γενικά γνώση που αφορά όλη την κτιστή φύση που μας περιβάλλει. Γνώση περιβαλοντική, υλιστική, και όπως αρέσκονται να την ονομάζουν ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΗ.
Έτσι περιεργάζονται ένα υπέρλαμπρο και αφάτου ομορφιάς δημιούργημα και προσπαθούν να εξηγήσουν "φιλοσοφούντες"την ύπαρξή του, μόνο που καταναλώνουν όλη τους τη ζωή με την μελέτη του δημιουργήματος , και τους διαφεύγει το ζητούμενο!!!
Ο ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ ΤΟΥ.
Αλλά είναι πλέον αργά....Ω.. της νεοπαγανιστικής ανοησίας...
Διότι υπάρχουν και κάποιοι άλλοι οι οποίοι.."ούκ ελάτρευσαν την κτίσην οι εχέ(θεό)φρονες αλλά τον κτίσαντα.."
Αλλά σκοπός μου δεν είναι να ανπτύξω όλη την Χριστολογία της Εκκλήσίας μας και μάλλιστα σε αδόκιμους και ανεπίδεκτους μαθήσεως ειδωλολάτρες
Οι εχέφρονες , όταν θαυμάζουν έναν εξαίσιο πίνακα ζωγραφικής επι παραδείγματι, δεν εμμένουν στόν πίνακα, αλλά αναζητούν να γνωρίσουν τόν καλλιτέχνη ο οποίος τον φιλοτέχνησε. Τό όνομα του καλλιτέχνη είναι αυτό που δίνει αξία σ΄ένα αριστούργημα!!!

Αλλά είπαμε...έχουμε να κάνουμε με ανόητους και μέ βλάκες οι οποίοι εμωράνθησαν με την δοκησισοφία τους...

Αλλά άς επάνέλουμε στο θέμα μας...

Ισχυρίζονται λοιπόν τα όσα ισχυρίζονται θεωρόντας μας βλάκες για την πίστη μας στον Χριστό, οι όντως βλάκες, και μας λοιδωρούν ώς θύματα του Ιησού Χριστού, ο οποίος έχοντας συμμαχίσει με τον φίλο Του Σατανά, τον χρησημοποιεί γιά να μας φοβερίζει..Πολύ σωστό έν μέρει.. έως την φιλία του με τον Σατανά. Ότι τον χρησιμοποιεί ναι, και μας είναι γνωστό από τον βίο του πολύαθλου Ιώβ.Και άν το κάνει πολύ ορθά και σοφά το κάνει.
Διότι σαν φιλόστοργος πατέρας μας που είναι και ενδιαφέρεται γιά την σωτηρία του καθενός μας,δεν θα μπορούσε να κάνει διαφορετικά στην προσπάθειά Του να μας αποτρέψει από την κακή ανθρώπινη φύση μας , η οποία συνεχώς ρέπει πρός τα κάτω..με το να μας υποδεικνύει και να μας προειδοποιεί, για τις αρνητικές επιπτώσεις που θα έχουν επάνω μας οι όποιες λανθασμένες επιλογές μας. Άν αυτό το λένε κακό ε! τότε πρέπει να τους ονομάσουμε και μισανθρώπους.
Διότι πράγματι ο άνθρωπος είναι πλασμένος κατ΄εικόνα και ομοίωση του Χριστού, που πάει να πεί ότι, έχε Τον ώς εικόνα και ώς υπόδειγμα , και γίνε όμοιός Του..
Πολλά παραδείγματα της καθημερινότητας μας δείχνουν ότι όλοι οι γονείς που αγαπούν και ενδιαφέρονται γιά τα παιδιά τους ενεργούν κατ΄ανάλογο τρόπο που ενεργεί και ο Χριστός. Όταν τα παιδιά παρεκτρέπονται χρησιμοποιούν ράβδο "φόβητρα" και προειδοποιούν!!! Και αυτό δεν είναι καθόλου μεμπτόν. Γιατί να είναι μεμπτόν όσον αφορά την ενέργεια του Χριστού;;;
Άλλωστε και οι αρχαίοι είχαν την δική τους αιώνια κόλαση, τα Τάρταρα
όπου πήγαιναν οι κακώς και αμματωλώς τελευτήσαντες...

Παράδειγμα εξ άλλου επί του θέματος έχω τον εαυτό μου που όταν ο μικρός μου γιός δεν θέλει να φάει (κινδύνεψε απο αναιμία), προσποιούμε ότι παίρνω τηλ. κάααποιον κο Τρύφωνα στο νοσοκομείο, ο οποίος όταν μαθαίνει ότι δεν τρώει ξεκινάει να έλθει να τον πάρει γιά το χειρουργείο...και τα πράγματα έστρωσαν. Βέβαια τον κοροιδεύω με μία φανταστικήν ιστορία γιά το καλό του. Αλλα άν είχε την κατάλληλη κρίση,θα με δικαιολογούσε, όπως θα το κάνει όταν μεγαλώσει, και θα με ευεργετεί και γιά αυτο και γιά όσες φορές προσπαθώντας να τον συμβουλέψω τον απέτρεψα από λανθασμένες επιλογές οι οποίες θα του κόστιζαν. Όπως: πρέπει να δουλέψεις διότι θα καταντήσεις ίσως και κλέφτης. Τά ναρκωτικά είναι κακό πράγμα διότι οδηγούν τον άνθρωπο στην καταστροφή κοκ. Τι δηλαδή;;;Δεν θα πρέπει να προειδοποιήσω το παιδί μου γιά τους κινδύνους που παραμονεύουμ και απειλούν την νεότητα;;;;!!!Τι διαβολικό υπάρχει σ΄αυτή μου την πράξη; Βέβαια ο δικός ο "φίλος¨ο Τρύφωνας είναι φανταστικός. Στην περίπτωση όμως του Σατανά δεν υπάρχει φαντασία. Και ούτε φίλος είναι με τον Χριστό. Αλλά σαν εκπεσών άγγελος, άρα δημιούργημά του, Τόν υπακούει, και ο Χρηστός τον χρησιμοποιεί κατα το δοκούν . Πάντως όχι γιά να τυρανάει τον άνθρωπο αλλά διότι θέλει να το σώσει απ΄αυτόν τον μίζερο.

ΝΑΙ ΛΟΙΠΟΝ. ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ!!! Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΧΡΗΣΗΜΟΠΟΙΕΙ ΤΟΝ ΣΑΤΑΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΩΣΕΙ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΠΑΤΕΣ ΤΟΥ ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ Η ΕΙΔΩΛΟΛΑΤΡΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ !!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου